Ispezione di l'attrezzatura
1. Prima di l'operazione, a gru à ponte deve esse cumpletamente ispezionata, cumpresi, ma micca limitati à, i cumpunenti chjave cum'è e funi metalliche, i ganci, i freni di puleggia, i limitatori è i dispositivi di segnalazione per assicurà chì sianu in bonu statu.
2. Verificate a pista, a fundazione è l'ambiente circundante di a gru per assicurà chì ùn ci sianu ostaculi, accumulazione d'acqua o altri fattori chì possinu influenzà u funziunamentu sicuru di a gru.
3. Verificate l'alimentazione elettrica è u sistema di cuntrollu elettricu per assicurassi ch'elli sianu nurmali è micca dannighjati, è ch'elli sianu messi à terra secondu e regulazioni.
Licenza d'operazione
1. Gru a ponteL'operazione deve esse eseguita da prufessiunali chì pussedenu certificati operativi validi.
2. Prima di l'operazione, l'operatore deve esse familiarizatu cù e procedure operative di a gru è e precauzioni di sicurezza.
Limitazione di carica
1. L'operazione di sovraccaricu hè strettamente pruibita, è l'articuli da alzà devenu esse in i limiti di carica nominale specificata da a gru.
2. Per l'articuli cù forme particulari o chì u so pesu hè difficiule da stimà, u pesu reale deve esse determinatu per mezu di metudi adatti è deve esse realizata un'analisi di stabilità.
Funzionamentu stabile
1. Durante u funziunamentu, una velocità stabile deve esse mantenuta è si devenu evità l'avviamenti bruschi, a frenata o i cambiamenti di direzione.
2. Dopu chì l'ughjettu hè statu alzatu, deve esse mantinutu urizzuntale è stabile è ùn deve micca scuzzulà o girà.
3. Durante u sollevamentu, u funziunamentu è l'atterru di l'uggetti, l'operatori devenu fà molta attenzione à l'ambiente circundante per assicurassi chì ùn ci sianu persone o ostaculi.
Cumportamenti pruibiti
1. Hè pruibitu di fà manutenzione o aghjustamenti mentre a gru hè in funzione.
2. Hè pruibitu di stà o di passà sottu à a grua
3. Hè pruibitu di fà funziunà a grua sottu à ventu eccessivu, visibilità insufficiente o altre cundizioni climatiche severe.
Fermata d'emergenza
1 In casu d'emergenza (cum'è un guastu di l'equipaggiu, ferite persunale, ecc.), l'operatore deve immediatamente taglià l'alimentazione elettrica è piglià misure di frenata d'emergenza.
2. Dopu à una fermata d'emergenza, deve esse signalata subitu à a persona incaricata è devenu esse pigliate e misure currispondenti per trattalla.
Sicurezza di u persunale
1. L'operatori devenu purtà equipaggiamenti di prutezzione chì rispettanu e regulazioni, cum'è caschi di sicurezza, scarpe di sicurezza, guanti, ecc.
2. Durante l'operazione, ci deve esse persunale dedicatu per dirigisce è coordinà per assicurà a sicurezza di u persunale è di l'attrezzatura.
3. I non operatori devenu stà luntanu da a zona di funziunamentu di a gru per evità incidenti.
Registrazione è Mantenimentu
1. Dopu ogni operazione, l'operatore deve cumpilà u registru di l'operazione cumprese, ma senza limitazione, u tempu di operazione, e cundizioni di carica, u statu di l'equipaggiu, ecc.
2 Eseguite a manutenzione è u mantenimentu regulare di a gru, cumprese a lubrificazione, u serramentu di e parti allentate è a sustituzione di e parti usurate per assicurà u funziunamentu nurmale di l'attrezzatura è allargà a so durata di vita.
3. Ogni difettu o prublema scupertu deve esse signalatu à i dipartimenti pertinenti in modu tempestivu è e misure currispondenti devenu esse prese per trattallu.
A cumpagnia SEVENCRANE hà più procedure operative di sicurezza pergru a ponteSè vo vulete sapè di più nantu à a cunniscenza di a sicurezza di e gru à ponte, per piacè sentitevi liberi di lascià un missaghju. I prucessi di pruduzzione di e diverse gru di a nostra sucietà sò strettamente cuntrullati per assicurà a sicurezza di u persunale è di l'attrezzatura è migliurà l'efficienza di u travagliu. Si aspetta chì tutti l'operatori rispettinu strettamente queste procedure è creinu inseme un ambiente di travagliu sicuru è efficiente.